Monday

Koleksi Akan Datang

SL 1001 - RM250 (Termasuk Pos)

Jubah moden berwarna turqoise berpadu sempurna dengan brokat metalik import, payet silver jepang, renda bordir silver dan batu-batuan direka membentuk vest cantik dan mewah, memberi kesan trendy, anggun dan glam bagi pemakainya.

*Keterangan*
-Corn silk import
-Brokat metalik import
-Payet silver jepun
-Renda bordir silver dan batu-batuan


SL 1002 - RM250 (Temasuk Pos)

Jubah moden berbahan corn silk import warna turqoise berpadu kontras dengan tuille hitam bergaya selendang dengan detail renda payet import yang anggun dan trendyMust have item untuk koleksi lebaran maupun acara-acara yang lain. 

* Keterangan *
Material:
-Corn silk import
-Tuille hitam
-Renda payet import


SL 1003 - RM240 (Termasuk Pos)

Jubah moden maroon mewah berbahan corn silk import berpadu dengan aplikasi shantung dan brokat korea import berbentuk layer di bahagian dada, diperunik dengan aplikasi payet etnik import berbentuk kalung dan liontin di bahagian dada, jadikan koleksi Satin label ini untuk menemani acara-acara istimewa anda.

* Keterangan *
Material:
-Corn Silk Import
-Shantung
-Brokat korea import
-Payet etnik import

SL1004 - RM240 (Termasuk Pos)

Jubah moden mewah berbahan corn silk import berpadu dengan aplikasi shantung dan brokat korea import berbentuk layer di bahagian dada, diperunik dengan aplikasi payet etnik import berbentuk kalung dan liontin di bahagian dada, jadikan koleksi Satin label ini untuk menemani acara-acara istimewa anda. 

* Keterangan *
Material:
-Corn silk import
-Shantung
-Brokat korea import
-Payet etnik import

Sl 1005 - RM250 (Termasuk Pos)

Jubah moden berbahan silk import warna putih berpadu kontras dengan kombinasi shantung dipercantik brokat metalik import, payet import Jepun dan renda kaca rempel import warna hitam di bahagian dada dan hujung lengan memberi kesan mewah dan anggun

*Keterangan*
Material:
-Corn Silk Impor
-Shantung
-Brokat metalik impor
-Renda kaca rempel impor
-Payet impor jepang

No comments: